URMISTRZ GMINY I MIASTA W WITKOWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY I MIASTA W WITKOWIE
Wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO Wymiar zatrudnienia: 1 etat
Kandydaci ubiegający się o powyższe stanowisko powinni spełniać następujące wymagania: 1. Wymagania niezbędne: Na ww. stanowisko może kandydować osoba, która: 1) ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych; 2) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne; 3) cieszy się nieposzlakowaną opinią; 4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 5) ukończyła: a) studia prawnicze lub administracyjne i uzyskała tytuł magistra lub b) podyplomowe studia administracyjne; 6) posiada łącznie, co najmniej pięcioletni staż pracy: a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub b) w służbie cywilnej, lub c) w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość obowiązujących przepisów prawa z zakresu spraw realizowanych przez Urząd Stanu Cywilnego, w szczególności ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Prawo prywatne międzynarodowe, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, 2) znajomość przepisów prawa stanowiących o zasadach funkcjonowania samorządu terytorialnego, 3) dobra znajomość obsługi komputera, Internetu, poczty elektronicznej; 4) umiejętność pracy w zespole oraz kierowania zespołami ludzkimi, 5) umiejętność planowania i organizacji pracy, 6) samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, umiejętność pracy w sytuacjach trudnych i stresujących, 7) komunikatywność, wysoka kultura osobista, 8) odpowiedzialność, dyspozycyjność, rzetelność; 9) pożądana znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym (preferowany niemiecki lub angielski).
3. Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: 1) kierowanie pracą Urzędu Stanu Cywilnego, 2) dokonywanie czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz prowadzenie spraw i nadzorowanie prawidłowego wykonywania zadań wynikających z przepisów ustaw - Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Ewidencji ludności i dowodach osobistych, o zmianie imion i nazwisk, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o opłacie skarbowej, 3) organizacja uroczystości jubileuszowych, 4) wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych z zakresu ustawy o ochronie danych niejawnych, 5) wykonywanie czynności służbowych wynikających ze szczegółowego zakresu czynności i poleceń przełożonych.
4.Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) , 2) list motywacyjny, 3) kserokopie dokumentów potwierdzających: a. wykształcenie ( kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych), b. doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy), c. inne kwalifikace i umiejętności 4) kserokopia dowodu osobistego, 5) oświadczenia kandydata: a. że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, b. o korzystaniu w pełni z praw publicznych, c. o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, 6) kwestionariusz osobowy - według załączonego wzoru, 7) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku 8) klauzulę o treści: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami)."
5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 31 marca 2009r. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie, ul.Gnieźnieńska 1 (pokój nr 21 - sekretariat) lub pocztą na adres Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie, ul.Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego". Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Burmistrz Gminy i Miasta (-) Krzysztof Szkudlarek
Kwestionariusz osobowy do pobrania (*.pdf) |